شناسهٔ خبر: 219299 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی:

کارکنان بندر خرمشهر در خط مقدم ایثار و خدمت به مردم هستند

ع مشاور وزیر راه و شهرسازی با حضور در بندر خرمشهر، به نمایندگی از وزیر راه و شهرسازی از تلاش‌های جهادی و شبانه روزی کارکنان و ایثارگران این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور احمدلو، مشاور وزیر راه و شهرسازی با حضور در بندر خرمشهر، به نمایندگی از وزیر راه و شهرسازی از تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی کارکنان و ایثارگران این مجموعه قدردانی کرد.

وی در دیدار با همکاران این بندر استراتژیک اعلام کرد: امروز شاهد آن هستیم که همکاران خدوم ما در بندر خرمشهر، با همان روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس در یکی از مهم‌ترین خطوط مقدم میهن اسلامی ایستاده‌اند.

احمدلو با تأکید بر شرایط خاص و حساس کشور افزود: این مجاهدت صادقانه و حضور ایثارگرانه در صحنه خدمت‌رسانی، مانع از ایجاد هرگونه خلل در زندگی و معیشت مردم عزیز می‌شود. ایستادگی در سنگر اقتصادی بندر خرمشهر، استمرار همان راهی است که ایثارگران ما برای حفظ امنیت و عزت این مرز و بوم آغاز کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت ما حمایت از این روحیه جهادی و ارج نهادن به مقام کارکنانی است که با ازخودگذشتگی، رفاه مردم را بر استراحت خود مقدم شمرده و در سخت‌ترین شرایط، چراغ خدمت را روشن نگاه داشته‌اند.